Review: Maybelline Colorama nail polish in 261

Hey Beauties!

I will be reviewing a typical fall shade, which is a very deep vampy red nail polish by Maybelline.


The shade is called 261. I know, just a number, how boring. The shade is a really nice deep deep almost black red wine. I guess it falls in the range of oxblood or red wine or vampy red shades. I love it. I also can't believe I didn't have a similar shade in my collection. Such a shame.



One coat of this nail polish is actually a very thin layer of dark red color. The second heavier coat turns the color as it looks like in the bottle, very dark almost black red. I would recommend at least two coats. The second coat needs to be heavier in order to get all the nail covered somewhat evenly.




The nail polish is pretty thin in texture, so a few more coats shouldn't be a problem. The bottle is glass with plastic top. The bottle holds 7 ml of nail polish and I think it costs around 2,50€, which is also very nice. As I have said many times, Maybelline nail polishes tend to last pretty long on my nails. Well at least, longer then most of the other drugstore and even some high end nail polishes.


20 comments

  1. Kako je lep :) Mi je všeč tudi če je samo en nanos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi ja:) Včasih ga je težko enakomerno pobarvati z enim nanosom, potem pa je na določenih mestih temnejši:)

      Delete
  2. Uu, ta je ful lep. Tak krvav <3 :)
    Colorama lakci so ful fini meni, pa še presneto poceni ;) in tudi meni zdržijo najdlje na nohtih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja:)) Samo škoda, da nimajo malo večje izbire barv. Veliko barv je takih umazanih ali povprečnih odtenkov:/

      Delete
  3. This color is gorgeous, reminds me a bit of Chanel's Rouge Noir! :)
    x

    ReplyDelete
  4. Krasen odtenek <3 me pa zanima kako bo odstanjevanje, ker zna bit pri veliko podobnih odtenkih težavno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odstranjevanje ne dela problemov glede barve, ta gre hitro dol. Je pa res da imaš potem kar rdečo kožo okrog nohtov. Če uporabiš podlak je lahko zadeva veliko lažja:)

      Delete
  5. I've never seen this one before! It's gorgeous!!

    ReplyDelete
  6. Barva je pa res popolna za jesen!

    ReplyDelete
  7. Res je lep, me zelo spominja na Revlonov Vixen :) Morem kupit kakšen odtenek iz te linije :)

    ReplyDelete
  8. Meni je lepši v dveh nanosih. Bi ga zagotovo vzela, če ne bi imela že podobnega laka. So mi pa Maybellinovi laki kakor kateri, nekateri so res zelo odlični, nekateri pa me niso navdušili (npr. nude, ki je zelo prosojen).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam. Jaz sem zaenkrat naletela na dobre odtenke:)

      Delete
  9. Kako je noro lep.! Takšno podobno temno rdečo že dolgo iščem, pa še lep sijaj ima..

    ReplyDelete
  10. Tega imam tudi jaz, super odtenek. Sploh vse te barve ki so temne, na sončku pa povlečejo svetlo so krasne! :D

    ReplyDelete
  11. Very beautiful colour ;) Amazing nailpolish :)

    ReplyDelete
  12. Zelo podoben odtenek sem kupila včeraj v Kiko-tu, kraseeen <3

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete